I need help from a German / English Speaker
-
Hi Guys,
I need some help from a German / English speaker. I want to research the possibilities of organising a SketchUp Winter College in Austria which would involve a week's skiing and SU and related apps discussions / training.
I have attended the ArchiCAD Winter School some years ago and found it to be a fantastic experience. The venue was in Austria near Salzberg. The hotel was small and catered for around 30 ArchiCAD people. The owner's family run the hotel and mostly speak German. This is why I want assistance, possibly from someone that would be interested in attending the event event.
Looking forward to some help.
Thanks for reading.
Mike
-
für alle, die weniger englisch verstehen:
Mike möchte in Österreich eine Ausbildungswoche in einem Ski-Hotel organisieren, in der Skifahren und SketchUp zu lernen sind. Mike sucht dazu einen Mitorganisator, der beide Sprachen, Deutsch und English, gut spricht.
-
ich hatte den post extra nicht übersetzt, da ich dachte, mike sucht ja jemanden, der sowohl deutsch als auch englisch spricht. wer also diesen post nicht versteht, den betrifft es auch nicht.
aber du hast ja recht, für die die es nicht verstehen, hätte ich es doch kurz übersetzen können, damit die nicht denken, dass hier infos gegeben werden, die sie nicht verstehen.
danke!
wäre also prima, wenn jemand (vorzusgweise aus österreich) bei mike melden würde.
Advertisement