Intro
-
Hello World!
Her kan norske Sketchupbrukere diskutere og utveksle sketchformasjon med hverandre. Jeg håper dette vil bidra til at bønda i fra nord kan vise resten av verden hvordan vi gjør det her.
Jeg har høye håp og ambisjoner for Oslo, og kommer til å jobbe for en virkende BIM over hele Oslo, alle andre byer eller steder er like interessante. Det samme er er emner knyttet til SU teknikk, Ruby, relasjonene til Google Earth eller andre SU relaterte problemstillinger. Jeg håper også at SketchUplauget for Norge kan bidra til spredning av romlig forståelse og forberede grunnen for det visuelle grensesnittets gjennombrudd. Idag kaller de SU for gammelmannsCAD, imorgen forstår de at SU var veien inn for alle andre enn nerdene. Det er både gammelmannsCAD og ungfolevisualisering. SU og Google Earth gjør for det geografiske BIM, det samme som WISYWIG editorene gjorde for spredningen av html. Way back when. Vi er i 1996, og for lov å være med en gang til. Vi gleder oss!!!!
-
Jeg er ikke norsk, men fra Danmark...
Kansje vi skulle oprette en Skandinavisk gruppe..?? -
Hei Hei
Har søkt rundt på nett etter et Norsk, Svensk, Dansk SU forum uten noen form for svar.
Enig med deg der Frederik, kanskje et sted for Skandinavia hadde vært noe.Mvh. Eirik
-
I can rename the subforum to "Vikings" (Varegs / Normans etc) any time if you wish, folks!
-
@gaieus said:
I can rename the subforum to "Vikings" (Varegs / Normans etc) any time if you wish, folks!
Yeah... That would be nice...!!
Maybe you just should rename it to Scandinavia...
Having specific forum for the individual Scandinavian (Norway, Sweden, Denmark) countries doesn't make much sense... -
A subforum called Scandinavia would be nice in "other language"
-
Skandinavia er helt greit for meg, tenkte det var greit med en morsmålsgruppe med lokale prosjekter. Så lenge alle skjønner alle trenger vi ikke å begrense oss.
Veldig hyggelig at det ble befolket så fort!! Og nå har vi som modellerer mot GE et møtested.
Jeg deltar i BIM Storm London 24-26, på laget BIM Vikings. Tenkte jeg kunne poste ting derfra her etterhvert.
IFC-IFD-BIM-KML-SKP-HTML-KMZ
Advertisement