Even stoom afblazen ...
-
@unknownuser said:
@kwistenbiebel: vesalius? zijn studiemateriaal overleefde zijn drang naar kennis toch ook niet?
Toch wel , zij het met archaïsche inkt en pen voor eeuwig op papier gezet.
Eén van de gelukkigen, net na zijn anatomische striptease act:@unknownuser said:
Vray gekocht. Hongerdood komt dichterbij. Stuurt iemand mijn moeder bloemen?
Pietzak! (=Vlaams voor geluksvogel). Ik moet het zelf nog kopen maar de zilverlingen zijn schaars efkes....Nog even wachten voor mij. Ik heb wel de SR versie (demo-) momenteel lopen.
Ik ben al een jaar van plan Vray te kopen maar ik wachtte steeds op een bugvrije versie. Ik zal er toch aan moeten geloven want de hoop op insectenvrije Vray is tevergeefs I'm afraid -
@kwistenbiebel said:
Pietzak! (=Vlaams voor geluksvogel). Ik moet het zelf nog kopen maar de zilverlingen zijn schaars efkes....Nog even wachten voor mij. Ik heb wel de SR versie (demo-) momentel lopen.
Ik ben al een jaar van plan Vray te kopen maar ik wachtte steeds op een bugvrije versie. Ik zal er toch aan moeten geloven want de hoop op insectenvrije Vray is tevergeefs I'm afraidMaak je geen illusies: mijn fondsen zijn nu ook uitgeput. Ik heb de laatste maanden érg veel poen (ik gok: ruim drieduizend ballen ...) aan software, hardware, textures en 3D-modelletjes besteed. Nu, wat ik kocht, wilde ik ook al een jaar - ik heb ervoor gespaard. Wat kan je anders, als werkmensch?
Ja, je kan het allemaal (afgezien van de hardware) illegaal van het net plukken. En dat deed ik vroeger ook. Maar die tijden zijn voorbij. Zelfs een mp3'tje jatten lijkt me moreel niet meer kunnen. Ik word volwassen, geloof ik. Overigens ben ik er - godzijdank - vrij behoorlijk in geslaagd om mijn voormalige werkgever nogal wat dingen (waaronder mijn Mac Pro) af te zetten. Als het moet, kan ik behoorlijk hulpbehoevend kijken. Jij bent zelfstandige, niet?
Voorlopig ben ik, geloof ik, wel even klaar met kopen. Ja, Podium V2 schaf ik me nog aan, als ik niet van ouderdom sterf voor het uitgebracht wordt, tenminste.
Je zou weleens gelijk kunnen hebben over een bugvrije versie van Vray.
Advertisement