sketchucation logo sketchucation
    • Login
    Oops, your profile's looking a bit empty! To help us tailor your experience, please fill in key details like your SketchUp version, skill level, operating system, and more. Update and save your info on your profile page today!
    ⚠️ Important | Libfredo 15.6b introduces important bugfixes for Fredo's Extensions Update

Plugin compo spray sous sketchup 2014

Scheduled Pinned Locked Moved Français
    4 Posts 3 Posters 453 Views 3 Watching
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • silicS Offline
      silic
      last edited by

Help, le plugin compo spray ne fonctionne pas sous sketchup 2012, il me marque plein d'erreurs lorsque je lance sketchup, y-a-t-il une alternative ou ...
      25-06-2014 17-31-54.jpg

Silic

Intel i7 CPU X990 3.47GHz-24 Go - Nvidia Quadro 4000 - windows 7 64 - Sketchup 8 pro -Shaderlight - Photoshop - vray - Thea Render...

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • pilouP Offline
        pilou
        last edited by

Il n'a pas l'air de tourner non plus sous 2014 😮

Une alternative serait Make Fur de Tak2hata ou Random Component Replacement de Sdmitch

Frenchy Pilou
        Is beautiful that please without concept!
        My Little site :)

• DareDevilD Offline
          DareDevil
          last edited by

@silic said:

Help, le plugin compo spray ne fonctionne pas sous sketchup 2012, il me marque plein d'erreurs lorsque je lance sketchup, y-a-t-il une alternative ou ...
          [attachment=0:10r6vals]<!-- ia0 -->25-06-2014 17-31-54.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:10r6vals]

Je viens de tester et c'est pareil... Surement une mise à jour à faire du coté de la prog.
          Vu le message d'erreur, c'est dans un .rbs, donc impossible à corriger comme ça. Il faut que ça soit l'auteur qui le corrige 😞
          Didier Bur, au secours !!!

• silicS Offline
            silic
            last edited by

Je voulais dire sketchup 2014 bien sur...

Silic

Intel i7 CPU X990 3.47GHz-24 Go - Nvidia Quadro 4000 - windows 7 64 - Sketchup 8 pro -Shaderlight - Photoshop - vray - Thea Render...

• 1 / 1
            • First post
              Last post
            Buy SketchPlus
            Buy SUbD
            Buy WrapR
            Buy eBook
            Buy Modelur
            Buy Vertex Tools
            Buy SketchCuisine
            Buy FormFonts